Jdi na obsah Jdi na menu
Reklama
Založte webové stránky zdarma - eStránky.cz
 


The Elder Scrolls

The Elder Scrolls- herní série.

Na první dva díly moc vzpomínek nemám, nikdy jsem je nehrál. V době, kdy vyšly jsem neměl PC (a v podstatě ani AMIGU), jen si vzpomínám na herké plakáty u bratrance Romana.

Zkoušel jsem je hrát přes DOS box, ale netbook je na hraní těchto her slabý, a i Aréna se neskutečně trhá- takže prd.

Ovšem Morrowind je trochu jiné kafe. Kapku přehypovaná hra, plná možností, aale s "poněkud" nudným obsahem.  Hru jsem nikdy nehodrál, a to jsem si koupil jak klasickou originálku, tak i GOTY edici (a nejsem si zcela jist, zda nevyšl někde vve SCORE, či LEVELu. Myslím, že ze všeho nejvíce mi vadilo grafické pojetí hry- nudná šedé pojetí barev, déšť a otravný systém cestování.

Ovšem s tím, jak se blíží Skyrim, jsem se znovu vydal do světa Morrowindu (a kdo ví, třeba jej i dohraji).

Další díl je OBLIVION

Tuhle hru mám také  v několika exemplářích- jak na PC, tak na PS3 (GOTY edice). Dle mého názoru se jedná o jednu z nelepších her, které jsem kdy hrál. S postupem doby jsem našel pár mušel, ale i tak jsem s touhle hrou strávil kvanta času. Šíleně mě baví jen tak hopkat krajinou, občas nakouknout do blízkého dungeonu. Oblivion jsem (na PC) hrál na "kdysi herním" notebooku. Ach jo, už je v herním nebi. Zvládal DOOM III, i Half life 2 na plné detaily, ale Oblivion byl trvdý oříšek. Kvanta času jsem strávil přeinstralováním Windows, a erůznými finesami a utilitami. I tak se hra docela sekala, a proto jsem se často uchyloval k nesmtelnosti, a naučil se vyvolávat nejrůznější potvory na mou obranu (boj s více příšerami byl doslova utrpením). Ovšem questy byly dokonalé- žádné klasické vybíjení krys ve sklepě.

Nyní pařím Oblivion na PS3, právě jsem dokončil datadisk Knights of the Nine. Hra sice  trochu trpí přiblblým levelováním nepřátel, ale jako čekání na Skyrim je super.

 

Skyrim: Těším se, i když obavy trochu mám. Už Oblivion ukázal na negativa, kterými se udává herní scéna. Zjednodušování, až primitivismus ve hrách.

Osekání dovednostního stromu, jednoduchá navigace, všudypřítomná nápověda, nebo  přitroublé levelování nepřátel spolu s vámi.

Levelování nepřátel spolu s vámi- velice dvojsečná zbraň- najednu stranu dává možnost kdykoliv navštívit jakoukoliv lokaci, na stranu druhou ... můžete hru dohrát na prvním levelu, což je rozhodně špatně. Navíc, pokud  si zvýšíte level nebojovými dovednostmi (klasicky otevírání zámků, nebo řeč) tak se člověk nestačí divit.

Na stranu druhou- vývojáři se dušují, že se  poučili z chyb a z tvorby Falloutu. Uvidíme 11.11.11      (předobjednávku mám, a na herní soundtrack jsem docela zvědavý). 

 

 

 

 

 

 

 

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář